نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آشنایی با تلویزیون پاناسونیک TC-77EZ1000

در جهان امروز وجود تلویزیون ها را می توان در ادارات، منازل، بخش های درمانی و … به وضوح مشاهده کرد. این وسیله ی مهم علاوه بر جنبه ی تفریحی می تواند در مکان های دیگر نیز مورد استفاده قرار گیرد. از این رو کیفیت تصویری و غیره می تواند بسیار مهم باشد. یکی از شرکت های مهم و بزرگ که در زمینه ی ساخت تلویزیون بسیار موفق و محبوب بوده است شرکت پاناسونیک می باشد. این شرکت توانسته علاوه بر زیبایی کیفیت مناسب تصویری و … را نیز ارائه دهد. یکی از مدل های این تلویزیون، مدل TC-77EZ1000 می باشد. در ادامه در رابطه با اطلاعات تلویزیون پاناسونیک سری TC-77EZ1000 اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

4K PRO HDR

کیفیت تصویر نهایی مطابق با چشم انداز فیلمساز می باشد. تلویزیون های سطح بالای 4K PRO HDR پاناسونیک از پایین به بالا طراحی شده و در هالیوود تنظیم شده اند تا کیفیت تصویر مطابق با دید سازندگان فیلم را ارائه دهند. تلویزیون های 4K PRO HDR مجهز به پردازنده پیشرفته Studio Color HCX2 پاناسونیک و مدیریت رنگ حرفه ای “جدول جستجوی 3D” و صفحه بعدی OLED، تمام تفاوت های جزئی و اصلی فیلم اصلی را به تصویر می کشد. بهتر است بدانید که HCX مخفف Hollywood Cinema Experience می باشد.

Master HDR OLED

بهترین تجربه OLED را ارائه می دهد. پانل های OLED پاناسونیک به عنوان پانل های ‘Master’ لقب گرفته اند زیرا قادر به تولید سیاهی های ابریشمی عمیق هستند و ما قادر به کنترل آنها با دانه بندی بیشتر از هر زمان دیگری هستیم. با مهارت مشهور کیفیت تصویر پاناسونیک، همراه با ورودی از Colourists هالیوود، ما می توانیم پانل ها را با تمام پتانسیل آنها تنظیم کنیم.

این مطلب را از دست ندهید   سیاه شدن تصویر تلویزیون

Studio Studio HCX2

بهترین پردازنده 4K ما تنظیم شده توسط Hollywood Colourist در این قرار دارد. پردازنده جدید Studio Color HCX2 * 4K اوج پردازش تصویر پاناسونیک را نشان می دهد. این سیستم با استفاده از دانش، رنگ و سطح سیاه و روشنایی که از تلویزیونهای پلاسما با کیفیت مرجع و تجهیزات پخش حرفه ای آموخته شده است، توسط Colourists هالیوود تنظیم شده تا کیفیت تصویر مطابق با دید فیلمساز را ارائه دهد.

استاندارد صنعت برای جزئیات و رنگارنگ

تصاویر 4K نیز در این تلویزیون به چشم می خورد. Ultra HD Premium استانداردی است که توسط UHD Alliance، یک نهاد بین صنعت، متشکل از استودیوهای برجسته فیلم، تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی مصرفی، توزیع کنندگان محتوا و شرکت های فناوری، گردآوری شده است که پاناسونیک یکی از اعضای هیئت مدیره آن است. تلویزیون باید معیارهای عملکرد مربوط به وضوح، دامنه پویا و گستره رنگ را در کنار سایر موارد داشته باشد.

صفحه نمایش دارای گواهی THX®

برای کیفیت سینمای حرفه ای در اتاق نشیمن خود این قابلیت قرار داده شده است. THX توسط فیلمساز افسانه ای جورج لوکاس و با هدف بهبود تجربه سرگرمی در سینما و خانه تاسیس شد. فقط تلویزیون هایی که 400 آزمایش آزمایشگاهی THX را در 30 گروه آزمایشی پشت سر می گذارند، نشان گواهینامه نمایش THX 4K را دریافت می کنند. استانداردهای دقیق اجرای آنها و کیفیت تصویر بی انعطاف پذیری آنها اطمینان حاصل می کند که شما دید فیلمساز را دقیقاً همانطور که در نظر گرفته شده تجربه می کنید.

* THX و آرم THX علائم تجاری THX Ltd. هستند که در برخی حوزه های قضایی ثبت شده اند. آرم THX 3D علامت تجاری THX Ltd. کلیه حقوق محفوظ است.

این مطلب را از دست ندهید   تلویزیون پاناسونیک TC-49ES600

برای ذهنیت شما طراحی شده است

EZ1000 به شکلی زیبا که حتی شیک ترین فضای داخلی را نیز تکمیل می کند، ترکیبی از مواد استثنایی و تصویری ماهرانه را به شما ارائه می دهد تا یک تجربه واقعی تصویر سینمایی را به راحتی خانه خود ارائه دهید. همچنین، نوار صوتی تیغه دینامیکی EZ1000 توسط مهندسان مارک تحسین شده صوتی ما، Technics تنظیم شده است تا بهترین کیفیت صدا را ارائه دهد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »