نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اگر تلویزیون پاناسونیک پاناسونیک دارید، می‌توانید تنظیمات اکولایزر را تنظیم کنید و از بلندگوهای تلویزیون پاناسونیک خود نهایت استفاده را ببرید.

بهترین تنظیمات اکولایزر برای تلویزیون پاناسونیک

تنظیم صحیح اکولایزر به شما کمک می کند تا کیفیت صدای دلخواه را از بلندگوهای تلویزیون پاناسونیک دریافت کنید. یک تنظیم منفرد برای همه چیزهایی که در تلویزیون پاناسونیک تماشا می کنید مناسب نیست، اما اگر فقط یک چیز را روزانه تماشا کنید، مانند برنامه های گفتگو، درام یا فیلم، خوب است. اینکه کدام تنظیمات اکولایزر برای شما مناسب تر است به نوع صداهایی که می خواهید گوش دهید بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر برنامه های گفتگو را از تلویزیون پاناسونیک تماشا می کنید، مهم است که دیالوگ را به وضوح بشنوید.با استفاده از بلندگوهای داخلی تلویزیون پاناسونیک، نمی توانید از فیلم و موسیقی زیاد لذت ببرید زیرا تقریباً بیس وجود ندارد.

انواع صداهایی که می خواهید بشنوید

بیشتر مردم درام ها و برنامه های گفتگو را تماشا می کنند، اما مردم نیز موسیقی، بازی یا فیلم تماشا می کنند. تنظیمات اکولایزر برای همه این صداها متفاوت خواهد بود.

در موسیقی، بازی‌ها و فیلم‌ها، برای تولید صدای پررونق به بیس خوب نیاز داریم. و اگر یک برنامه گفتگو را در همان تنظیمات تماشا کنید، ممکن است نتوانید کلمه ای از آنچه صحبت می شود بشنوید.

بسته به صداهایی که می خواهید از بلندگوهای تلویزیون پاناسونیک خود بشنوید، ما شما را به طور کامل برای تنظیم اکولایزر راهنمایی کرده ایم.

برای درام و تاک شو

هنگام تماشای درام یا برنامه های گفتگو در تلویزیون پاناسونیک، باید هر دیالوگ را به وضوح بشنویم. بیشتر اوقات، ما نمی توانیم تنظیمات را به درستی انجام دهیم تا دیالوگ های بهتری بشنویم. ممکن است چند دلیل وجود داشته باشد که شما نمی توانید گفتگو را به وضوح بشنوید.

  • مکان تلویزیون پاناسونیک شما راه بلندگوها را مسدود می کند
  • جلوه های موسیقی بیشتر از صدای واقعی
  • افراد حاضر در نمایش خیلی کم صحبت می کنند
  • بلندگوهای داخلی تلویزیون پاناسونیک بسیار ضعیف هستند
  • صدای نمایش ها به صورت صدای فراگیر 5.1 منتقل می شود در حالی که تلویزیون پاناسونیک شما از صدای فراگیر پشتیبانی نمی کند. بنابراین به صدای استریو تبدیل می شود که تعادل صدا را از بین می برد و نمی توانید دیالوگ را به وضوح بشنوید.
این مطلب را از دست ندهید   برد تیکان تلویزیون

تنظیمات اکولایزر

اگر تلویزیون پاناسونیک شما دارای یک اکولایزر گرافیکی است، می توانید هر صدا را مطابق میل خود تنظیم کنید. از طیف ثابتی از فرکانس ها، می توانید هر فرکانس را کم یا زیاد کنید که به تنظیم صدا به دلخواه کمک می کند.

هنگامی که اکولایزر را باز می کنید، تمام فرکانس ها در سطح صفر خواهند بود. سپس می توانید شروع به تقویت یا برش آنها کنید.

توصیه نمی شود که فرکانس را تقویت کنید زیرا صدا را خشن می کند. بهتر است یکی را پایین بیاورید تا دیگری را بشنوید زیرا صدا را طبیعی می کند.

همانطور که در مورد کنونی برای درام ها و برنامه های گفتگو، ما بر شنیدن دیالوگ به وضوح تمرکز داریم که می تواند با کاهش بیس به دست آید. وقتی بیس بالا باشد، همه چیز واضح به نظر نمی رسد. باس یعنی فرکانس های پایین که زیر 250 هرتز هستند.

هنگامی که در تنظیمات اکولایزر هستید، فرکانس های پایین (بیش از 250 هرتز) را قطع کنید و ببینید آیا صدا واضح می شود یا خیر.

اگر راضی نیستید، سعی کنید فرکانس های بالا را افزایش دهید. فرکانس های بالا را بیش از حد افزایش ندهید زیرا باعث عدم تعادل صدا می شود و باعث اعوجاج می شود.

بهتر است ابتدا فرکانس‌های پایین‌تر را کمی کاهش دهید، آن‌ها را به حداکثر مقدار پایین‌تر نبرید، زیرا می‌تواند صدا را از تعادل خارج کند. سپس اوج ها را کمی افزایش دهید.

به این ترتیب شما قادر خواهید بود مجموعه ای از فرکانس های دلخواه را بدست آورید. پس از تبدیل شدن به یک متخصص در تساوی، می توانید صداها را در چند ثانیه در صورت نیاز تنظیم کنید.

این مطلب را از دست ندهید   مدت عمر تلویزیون پاناسونیک

برای فیلم، موسیقی و بازی

ممکن است صدای بازی ها را از طریق بلندگوهای تلویزیون پاناسونیک نشنید. بازی‌هایی که روی رایانه اجرا می‌شوند، بیشتر صدا را از طریق بلندگوهای خارجی متصل به رایانه شخصی پخش می‌کنند. با این حال، گزینه ای برای پخش از طریق بلندگوهای تلویزیون پاناسونیک LED وجود دارد.

در حین انجام بازی ها بیشتر به باس نیاز داریم اما گاهی اوقات فرکانس های بالا نیز برای برخی از انواع بازی ها مورد نیاز است. برای بازی‌های اکشن، تنظیم مقدار بالاتر فرکانس بالا، تجربه‌ای عالی را ارائه می‌کند.

در حالی که برای بازی های جوی بیشتر، به باس بیشتر و بیشتر نیاز داریم. بنابراین تنظیم مقدار بالاتر فرکانس های پایین می تواند نتایج عالی ارائه دهد. در نهایت، این به سلیقه شما و نوع بازی شما بستگی دارد. می توانید صداها را بر این اساس تنظیم کنید.

اما اگر در حال پخش موسیقی هستید، بیشتر به بیس سنگین نیاز دارید. همانطور که در بلندگوهای تلویزیون پاناسونیک بیس سنگینی وجود ندارد. شما فقط باید در مورد آن مصالحه کنید. شما می توانید با کاهش اوج و افزایش سطح پایین، تجربه بهتری کسب کنید.

با این حال، برای برخی از انواع موسیقی، ممکن است به وضوح در آواز بیشتر از باس نیاز داشته باشید. هنگام تماشای فیلم، باید هم کم و هم بالا را تنظیم کنید. شما به باس و همچنین وضوح در آواز نیاز دارید. با تنظیم هر دو اوج و پایین، می توانید یک نقطه شیرین به دست آورید.

افکار نهایی

امید! توصیه های ما به شما کمک می کند تا بهترین تنظیمات اکولایزر را برای تلویزیون پاناسونیک خود پیدا کنید. تنها با تغییر چند تنظیمات می توانید کیفیت صدای دلخواه را دریافت کنید. مفهوم اصلی تنظیمات اکولایزر بدون توجه به اینکه از تلویزیون پاناسونیک یا هر برند دیگری استفاده می کنید، یکسان است. هنگامی که اکولایزر گرافیکی در تلویزیون پاناسونیک خود دارید، می توانید هر قطعه صدا را تنظیم کنید.

این مطلب را از دست ندهید   عمر مفید تلویزیون پلاسما و ال سی دی

مقالات مرتبط:

تعمیر بک لایت تلویزیون

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »