نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش نحوه تنظیم مجدد تلویزیون بعد از ولتاژ برق

انفجار ناگهانی انرژی الکتریکی می تواند وسایل الکترونیکی درون تلویزیون را غرق کرده و اقدامات ایمنی خودکار را مجبور به خاموش کردن عملکردهای اصلی کند. با تنظیم مجدد تلویزیون به حالت پیش فرض که هنگام ترک اول کارخانه داشت ، می توانید تلویزیونی را که تحت تأثیر فشار برق قرار دارد و دیگر به درستی کار نمی کند ، تعمیر کنید.

مراحل تنظیم مجدد تلویزیون بعد از ولتاژ برق

این روش شامل هیچ تجهیزات خاصی نمی شود و به تلویزیون آسیب نمی رساند.

مرحله 1

سیم برق تلویزیون را از پریز برق جدا کنید تا برق آن را تأمین کند. کابل کواکس متصل به جعبه کابل یا گیرنده ماهواره را از درگاه “مورچه” یا “Coax in” در پشت تلویزیون باز کنید.

مرحله 2

سیم برق تلویزیون را دوباره به پریز برق وصل کنید. تلویزیون را با صفحه کنترل جلو یا کناره روشن کنید. دکمه “منو” تلویزیون را فشار دهید تا به صفحه اصلی منوی اصلی بروید. “تنظیمات سیستم” یا “تنظیمات” را انتخاب کنید – بسته به سازنده تلویزیون ، نام واقعی ممکن است کمی متفاوت باشد.

مرحله 3

“گزینه ها” یا “پیشرفته” را از منویی که اکنون روی صفحه است انتخاب کنید. “تنظیم مجدد کارخانه” یا “پیش فرض کارخانه” را از لیست گزینه های ارائه شده در صفحه جدید انتخاب کنید – بسته به تولید کننده تلویزیون ، نام واقعی ممکن است کمی متفاوت باشد.

مرحله 4

“بله” یا “ادامه” را در پنجره بازشو “تأیید” ظاهر می شود. برای تنظیم مجدد تلویزیون ، دکمه “تأیید” یا “Enter” را در تلویزیون فشار دهید (بسته به تولید کننده تلویزیون ممکن است نام واقعی کمی متفاوت باشد).

این مطلب را از دست ندهید   چگونه سایه تلویزیون پاناسونیک خود را برطرف کنیم؟

مرحله 5

هنگامی که صفحه سیاه شد تلویزیون به صفحه منوی اصلی بازگردد تلویزیون را خاموش کنید. کابل را دوباره به درگاهی که در ابتدا از آن جدا شده متصل کنید. سپس به راحتی می توانید مشاهده نمایید که تلویزیون عملکرد دوباره ی خود را بدست آورده است.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + یازده =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »