نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش نحوه تنظیم مجدد تلویزیون LCD

هنگام بروز مشکل در تلویزیون LCD خود، از جمله خاموش شدن تلویزیون به طور غیرمنتظره، دریافت نکردن سیگنال از جعبه کابل یا VCR، یا عملکردهای مناسب به درستی کار نمی کنید، لازم نیست مشکلات را نادیده بگیرید یا تلویزیون را به تعمیرگاه برسانید. تلویزیون های LCD مجهز به عملکرد تنظیم مجدد هستند که تلویزیون را به تنظیمات اصلی خود برمی گرداند. پس از تنظیم مجدد تلویزیون LCD، با دسترسی به عملکردهای مختلف با استفاده از کنترل از راه دور تلویزیون یا دکمه های صفحه جلوی تلویزیون، تلویزیون را آزمایش کنید.

مراحل تنظیم مجدد تلویزیون LCD

مرحله 1

اگر تلویزیون LCD خاموش است، آن را روشن کنید. دکمه “منو” را در کنترل از راه دور تلویزیون یا در صفحه جلوی تلویزیون فشار دهید.

مرحله 2

با استفاده از کلیدهای جهت دار در کنترل از راه دور تلویزیون خود یا در صفحه جلوی تلویزیون به گزینه “تنظیم مجدد کارخانه” یا عبارت مشابه بروید. برای انتخاب گزینه “OK” یا “Enter” را فشار دهید.

مرحله 3

اگر با پیغامی از شما خواسته شد “بله” یا “تأیید” را انتخاب کنید، آیا مطمئن هستید که می خواهید تنظیمات کارخانه را بارگیری یا بازیابی کنید.

مرحله 4

برای انتخاب گزینه “OK” یا “Enter” را فشار دهید. تلویزیون LCD شما اکنون دوباره تنظیم می شود.

مرحله 5

دکمه های “Channel Up / Down” را در کنترل از راه دور تلویزیون یا پنل جلویی فشار دهید تا پس از اتمام مراحل تنظیم مجدد، تلویزیون LCD خود را آزمایش کنید.

سخن پایانی

خاطر نشان می شود مدیریت مرکز برای رضایت کاربران تعمیرکارانی استخدام کرده است که همگی دوره های آموزش را به صورت تخصصی دیده و دارای مدرک های معتبر می باشند برای تعمیر از قطعات اورجینال استفاده می شود و اغلب قطعات دارای ضمانت و گارانتی می باشد. همچنین خدمات این مرکز در اسرع وقت با بهترین قیمت و کیفیت بهتر به مشتریان ارائه می شود.

این مطلب را از دست ندهید   تنظیمات تلویزیون پاناسونیک

در پایان کاربران محترم هر گونه سوالی در مورد تعمیر و تعویض انواع تلویزیون ها داشته باشید می توانید به سایت ما مراجعه کرده و یا با کارشناسان و تعمیرکاران متخصص ما  تماس گرفته و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ گوی سوالات شما عزیزان هستیم.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 9 =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »