نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

درک اینکه می‌توانید ده‌ها کانال تلویزیون – از جمله شبکه‌های پخش اصلی و PBS – را با کیفیت بالا تماشا کنید، چیز زیبایی است. شما مطمئناً به یک تلویزیون پاناسونیک و یک آنتن هوا نیاز دارید (توصیه‌های ما را برای بهترین آنتن‌ها برای موقعیت‌های مختلف زندگی بررسی کنید)، که می‌توانید از یکی از راهنمای نصب مفید ما برای راه‌اندازی در داخل، خارج و یا در پشت بام استفاده کنید.  بعد از نصب انتن تا زمانی که کانال‌ها را اسکن نکنید، تلویزیون پاناسونیک نمی‌تواند تصویر را نشان دهد. خوشبختانه، این بدون شک ساده ترین مرحله از کل عملیات است و تنها به چند ضربه زدن به دکمه قابل حل است. در این مقاله نحوه اسکن برای کانال تلویزیون آورده شده است.

نحوه اسکن برای کانال تلویزیون

نحوه اسکن برای کانال تلویزیون پاناسونیک

نحوه اسکن برای کانال تلویزیون تقریباً هر تلویزیون پاناسونیک که در دهه‌های گذشته می‌توانید پیدا کنید، یک تیونر و عملکرد اسکن کانال داخلی دارد، حتی تلویزیون پاناسونیک قدیمی مربعی شکل و غیر HD که ممکن است هنوز در جایی به یک VCR متصل شده باشید. هر مدل تلویزیون پاناسونیک ممکن است مراحل کمی متفاوتی داشته باشد که شما را به این عملکرد می‌رساند، اما در کل تقریباً مشابه هستند، بنابراین ما می‌خواهیم دستورالعمل‌های کلی را به شما ارائه دهیم که باید کار کنند.

دکمه منو روی کنترل از راه دور خود را فشار دهید (ممکن است تنظیمات یا تنظیم نامیده شود)، یا با استفاده از دکمه ای که روی تلویزیون پاناسونیک شما تعبیه شده است، به صورت دستی وارد منو شوید (معمولاً در یکی از طرفین قرار دارد یا به صورت مخفیانه در پایین قرار دارد. حاشیه، غیرمتمرکز). سپس ممکن است لازم باشد به یک منوی فرعی با عنوان Broadcast یا Live TV بروید.

این مطلب را از دست ندهید   تفاوت کیفیت بین UHD و 4K تلویزیون

از اینجا، می خواهید به دنبال تابعی با عنوان Channel Scan، Tuner، Autotune، Autoscan، Rescan یا چیزی مشابه باشید. اگر در یافتن آن گزینه مشکل دارید، ممکن است مجبور شوید به منوی فرعی دیگری به نام Antenna یا Channels بروید. ما قول می‌دهیم، جایی وجود دارد، و اگر می‌خواهید به دفترچه راهنمای تلویزیون پاناسونیک خود مراجعه کنید، اما مدت‌ها پیش آن را دور انداخته‌اید، به سادگی کتابچه راهنمای مدل خود را جستجو کنید یا آن را در Manuals Online بررسی کنید.

اسکن سریع کانال ها

برای نحوه اسکن برای کانال تلویزیون هنگامی که گزینه اسکن کانال ها را پیدا کردید، یک اسکن خودکار را اجرا کنید، که باعث می شود تلویزیون پاناسونیک شما از طریق تمام کانال های دیجیتال ممکن روی “شماره گیری” اجرا شود. کل اسکن ممکن است یک یا دو دقیقه طول بکشد، اما پس از انجام آن، باید حداقل چند کانال را انتخاب کنید که از کنترل از راه دور برای پیمایش در آنها استفاده می کنید.

تلویزیون پاناسونیک‌های دیجیتال – که تقریباً مطمئناً شما هستند – اغلب فقط به شما اجازه می‌دهند در کانال‌هایی که آنتن شما قدرت سیگنال کافی را دریافت کرده است پیمایش کنید. بسته به اینکه از چه کسی بپرسید، این یک صرفه جویی در زمان یا آزاردهنده است زیرا مانند تلویزیون پاناسونیک های آنالوگ خوب قدیمی به شما نکاتی را در مورد کانال هایی که تقریباً انتخاب می کنید ارائه نمی دهد، در عوض فقط آنها را به طور کامل نادیده می گیرد.

بررسی آنتن ها

بعد از اینکه اسکن کانال خود را اجرا کردید، ممکن است از تعداد شبکه‌هایی که اکنون می‌توانید تماشا کنید کاملاً راضی باشید، اما ابزارهای رایگانی وجود دارد که به شما کمک می‌کند ببینید چند شبکه دیگر را از دست داده‌اید. به عنوان مثال، سازنده آنتن هوایی Mohu یک ویژگی جامع ارائه می دهد که پخش کننده ها و کانال های فرعی دیجیتال را برای هر مکانی که در نقشه آن جستجو می کنید فهرست می کند.

این مطلب را از دست ندهید   حل 8 مشکل رایج تلویزیون پاناسونیک

اگر ایستگاه‌هایی را مشاهده کردید که در آنجا فهرست شده‌اند که دریافت نمی‌کنید، ممکن است بخواهید آنتن خود را تنظیم کنید یا منتظر یک روز هوای صاف باشید و دوباره اسکن را اجرا کنید. همچنین در بسیاری از تلویزیون پاناسونیک‌ها این امکان را دارید که اسکن دستی را اجرا کنید که به شما امکان می‌دهد شماره کانال دقیقی را که می‌خواهید به آن برسید وارد کرده و آن را اسکن کنید.

نحوه اسکن برای کانال تلویزیون و اسکن دوباره

برای نحوه اسکن برای کانال تلویزیون هر زمان که آنتن خود را جابه‌جا می‌کنید، می‌خواهید یک اسکن خودکار دیگر را اجرا کنید تا ببینید آیا دریافتی که می‌کشید بهبود یافته یا مانع از آن شده است. با این حال، این تنها زمانی نیست که باید دوباره اسکن کنید.

حتی اگر با استقبال خوبی روبرو می‌شوید، Consumer Reports توصیه می‌کرد که کاربران آنتن تقریباً ماهی یک‌بار اسکن معمولی را انجام دهند، زیرا بسیاری از پخش‌کننده‌ها در دهه گذشته مجبور به تغییر فرکانس‌های خود شدند. اسکن مجدد مکرر آن دیگر ضروری نیست، اما همچنان ایده خوبی است که هر از گاهی این کار را انجام دهید زیرا این روزها کانال‌های فرعی دیجیتال جدید به طور منظم ظاهر می‌شوند.

بیشتر بدانید: تنظیمات تلویزیون پاناسونیک

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − سیزده =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »