نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تلویزیون پاناسونیک پرفروش امروزی بزرگتر، بهتر و مقرون به صرفه تر از همیشه هستند. علاوه بر این، سازندگان تلویزیون پاناسونیک به نوآوری‌هایی ادامه می‌دهند که تقریباً یک دهه پیش غیرقابل تصور بود. بنابراین، چه زمانی باید ارتقا دهید؟ بعید است برخی از افراد تا زمانی که مجموعه فعلی آنها معیوب شود یا به طور کامل از کار بیفتد، آن را ارتقا دهند. با این حال، کسانی که مایلند از جدیدترین تلویزیون پاناسونیک لذت ببرند، ممکن است بیشتر به روز رسانی کنند. در حالت ایده‌آل، هر تلویزیون پاناسونیک باید حداقل ده سال دوام بیاورد تا روشنایی و سایر ویژگی‌ها از بین بروند. همین امر حتی زمانی که برای مدت طولانی‌تر از میانگین ملی حدود چهار ساعت در روز مشاهده می‌شود، صدق می‌کند. علاوه بر این، وقتی تلویزیون پاناسونیک با ضمانت تلویزیون پاناسونیک طولانی‌تر محافظت می‌شوند، ممکن است حتی بیشتر عمر کنند. اما اگر یک مجموعه قدیمی و خارج از گارانتی قبلاً خراب شده باشد چه؟ از طرف دیگر، ارتقاء به یک مدل جدیدتر ممکن است به سادگی طولانی شود. دلیل فکر کردن به تغییر هر چه باشد، در اینجا چهار نشانه مطمئن وجود دارد که زمان آن رسیده است که تلویزیون پاناسونیک قدیمی خود را ارتقا دهید.

چه زمانی تلویزیون پاناسونیک قدیمی خود را برای عملکرد بهتر ارتقا دهید

از فناوری قدیمی گرفته تا لذت تماشای تأثیرگذار، دلایل زیادی برای ارتقای تلویزیون پاناسونیک قدیمی شما وجود دارد. خوشبختانه، حتی برخی از پیشرفته‌ترین تلویزیون پاناسونیکی امروزی به‌طور شگفت‌انگیزی مقرون به صرفه هستند، به‌ویژه اگر برای یک معامله خرید کنید. با این وجود، به یاد داشته باشید که اگر امکان کسب اعتبار برای جایگزینی وجود دارد، همیشه به گزینه های معاملاتی در مجموعه قدیمی نگاه کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تلویزیون 32F336M پاناسونیک

از طرف دیگر، یک مجموعه قدیمی ممکن است برای استفاده گاه به گاه در اتاق خواب یا هر جای دیگر خانه کاملاً قابل قبول باشد.

هنگام دور انداختن تلویزیون پاناسونیک، حتماً گزینه‌های بازیافت محلی را قبل از ارسال آن به محل دفن زباله بررسی کنید. به عنوان مثال، فروشگاه های بزرگ مانند Best Buy اغلب بازیافت وسایل الکترونیکی را در محل خود ارائه می دهند.

فن آوری قدیمی

نوآوری‌ها در فناوری تلویزیون پاناسونیک همچنان قوی و سریع هستند. به عنوان مثال، فناوری تلویزیون پاناسونیک هوشمند یکپارچه می تواند به سرعت احساس کند که قدیمی شده است، به خصوص زمانی که تولیدکنندگان سرعت خود را کاهش دهند یا به طور کامل انتشار به روز رسانی را متوقف کنند.

برای دارندگان تلویزیون پاناسونیک های قدیمی و غیر هوشمند، این به تنهایی دلیل کافی برای ارتقاء است. چه کسی به دنبال اولین تلویزیون پاناسونیک هوشمند خود باشد یا صرفاً بخواهد فناوری قدیمی خود را جایگزین کند، خرید یک مجموعه جدید اغلب بهترین اقدام است.

علاوه بر این، ابزارهایی مانند کروم کست گوگل یا به اصطلاح استیک استریم از Roku یا آمازون می‌توانند به فناوری تعبیه شده در برخی از قدیمی‌ترین مجموعه‌ها اضافه یا بهبود بخشند. با این حال، ارتقاء به یک مدل نسل فعلی همیشه یکپارچه ترین و لذت بخش ترین تجربه را ارائه می دهد.

اندازه را در نظر بگیرید

آنچه در سال 2011 به عنوان یک تلویزیون پاناسونیک نسبتاً بزرگ در نظر گرفته می شد، اکنون در سال 2021 قیمت استاندارد دارد. یک راه عالی برای آوردن بخشی از تجربه سینما به خانه، خرید یک تلویزیون پاناسونیک بزرگتر است. برندهایی مانند سامسونگ، سونی و ال‌جی اکنون تلویزیون پاناسونیکی 85 اینچی یا بزرگ‌تر را عرضه می‌کنند. در عین حال، حتی یک مجموعه 55 اینچی نیز نسبت به دستگاهی که فقط 32 یا 40 اینچ اندازه دارد، ارتقاء قابل توجهی دارد. در نهایت، اندازه در مورد تلویزیون پاناسونیک اهمیت دارد و یکی از محبوب ترین دلایل ارتقاء یک تلویزیون پاناسونیک قدیمی است.

این مطلب را از دست ندهید   سیاهی صفحه تلویزیون

مشاهده تاثیرگذار

هر تلویزیون پاناسونیک باید منبع لذت باشد، چه لذت بردن از برنامه های تلویزیون پاناسونیک، چه تماشای فیلم یا بازی های ویدیویی. متأسفانه، اجزای مختلف ممکن است با گذشت زمان شروع به خرابی کنند و باعث ایجاد مشکلاتی شود که روی مشاهده تأثیر بگذارد. برای مثال، روشنایی تلویزیون پاناسونیک های LED با افزایش سن کاهش می یابد. پیکسل های مرده، بلندگوهای معیوب، و انواع دیگر گرملین ها نیز می توانند تاثیر زیادی داشته باشند.

هنگامی که تلویزیون پاناسونیک از گارانتی خارج می شود و معمولاً مشکلات مربوط به سن شروع می شود و تعمیر آنها بسیار گران است، اغلب زمان خوبی برای شروع به دنبال جایگزین است.

بهره وری انرژی

تلویزیون پاناسونیک های قدیمی نسبت به جدیدترین مدل ها در مصرف انرژی بسیار بسیار کمتر کارآمد هستند. ویژگی‌های داخلی مختلف که مخصوصاً برای ارتقای مصرف انرژی کمتر طراحی شده‌اند، اکنون در اکثر مجموعه‌ها استاندارد هستند. یکی از بهترین دلایل برای ارتقای تلویزیون پاناسونیک قدیمی این است که می‌خواهید خانه‌تان از مصرف انرژی بیشتری برخوردار باشد.

با این کار، ارتقا می تواند راهی عالی برای کاهش اندکی از قبض انرژی ماهانه شما باشد و مهمتر از همه، به نجات سیاره در این فرآیند کمک کند. هنگام انتخاب یک تلویزیون پاناسونیک جدید مخصوصاً برای این منظور، به دنبال افرادی باشید که دارای گواهی انرژی ستاره هستند.

اکنون ارتقا دهید

دلایل زیادی برای ارتقاء تلویزیون پاناسونیک قدیمی وجود دارد. هر مدل و مدلی که انتخاب می کنید، باید با ضمانت طولانی از آن محافظت کنید. با این حال، وسوسه نشوید که سیاست پرهزینه‌ای را که توسط خرده‌فروش در هنگام تسویه‌حساب اعمال می‌شود، اتخاذ کنید.

این مطلب را از دست ندهید   تلویزیون 49FX430M پاناسونیک

https://tv-panasonic.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3%d9%85%d8%a7/

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − ده =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »