نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

5 راهکار کاربردی برای تقویت سیگنال تلویزیون

ضعیف شدن سیگنال های تلویزیون و مشکل قطع و وصل شدن شبکه ها می تواند معضل کلافه کننده ای باشد. فرقی ندارد که نوع، مدل و یا برند سازنده ی تلویزیون شما چیست.

کاربرد تقویت سیگنال تلویزیون

ضعیف شدن سیگنال مشکل متداولی می باشد که ممکن است برای هر تلویزیونی رخ دهد. جهت مبارزه با پیغام عدم وجود سیگنال در تلویزیون راهکارهای ساده ای وجود دارد که شما را از تعمیر دستگاه خلاص می کند. ادامه ی این مقاله را از دست ندهید تا با راهکارهای اصلی تقویت سیگنال تلویزیون آشنا شوید.

بلندی آنتن تلویزیون را تنظیم کنید.

راهکار اصلی تقویت سیگنال تلویزیون، تنظیم ارتفاع آنتن آن است. احتمالا از قدیم به یاد دارید که زمان قطعی تصویر تلویزیون، تنظیم آنتن اولویت می یافت. تلویزیون های هوشمند و مدرن امروزی نیز همچنان با تنظیمات آنتن قادر به فعالیت هستند. در این بین ارتفاع آنتن نقش به سزایی در کیفیت دریافت تصاویر ایفا می کند. اگر آنتن تلویزیون را در مکانی از اتاق که نزدیک پنجره است قرار دهید، شاهد دریافت و پخش سیگنال ها در سطح کیفی بالایی خواهید بود.

از دستگاه تقویت کننده ی آنتن استفاده کنید.

جهت تقویت سیگنال تلویزیون از سیستم های تقویت کننده ای چون آمپلی فایر استفاده کنید. سیگنال های دریافتی از طریق آنتن به آمپلی فایر منتقل می گردند تا تقویت شوند و بدین شکل، قدرت سیگنال در ایستگاه های دورتر افزایش خواهد یافت. البته ممکن است این تقویت کننده ها گاهی اوقات با نویزهای عجیب و غریبی رو به رو شوند که مشکلات بسیاری را در تلویزیون پدید آورد. اما به طور کلی کارایی مناسبی از خود نشان می دهند.

این مطلب را از دست ندهید   چراغ سبز و نارنجی تلویزیون

یک آنتن با کیفیت و مرغوب انتخاب کنید.

برای تقویت سیگنال تلویزیون باید بر نوع آنتن سیستم توجه کنید. کیفیت آنتن در نحوه دریافت سیگنال ها تاثیرگذار است. برخی از آنتن ها در حدی کارایی دارند که با یک چرخش صحیح کیفیت بالایی را ارائه می دهند. این در حالی است که مدل های دیگر در هر جهتی می توانند سیگنال های مورد نیاز را دریافت کنند.  بنابراین بهتر است هنگام خرید آنتن به این نکات هم دقت کنید تا شاهد بهترین کیفیت کاری در بخش سیگنال دهی از تلویزیون باشید. لازم به ذکر است که با حضور در نمایندگی تی وی مانیتور می توانید انواع و اقسام آنتن های مرغوب را در مناسب ترین تعرفه ی قیمتی تهیه کنید.

به موانع و ساختمان های رو به رویی دقت کنید.

سیگنال های تلویزیون باید از موانع و مسیر میان ساختمان های رو به رویی عبور کنند و به منزل شما برسند. از این رو به هنگام نصب آنتن باید مسیری را انتخاب کنید که آزادی عمل بیشتری برای آنتن ایجاد کند. قرار دادن آنتن در کنار پنجره و یا روی پشت بام، می تواند باعث تقویت سیگنال تلویزیون گردد.

ایستگاه های اصلی را بیابید.

پیدا کردن ایستگاه ها، یکی دیگر از ترفندهای تقویت سیگنال تلویزیون است که برای آنتن های جهت دار کاربرد دارد. این دسته از آنتن ها، باید حتما به سمت برج های آنتن دهی بچرخند تا بتوانند شبکه ها را به درستی نشان دهند. کافی است کمی در اینترنت جست و جو کنید تا ایستگاه های اصلی را بیابید و پروسه ی آنتن دهی را ترمیم نمایید.

این مطلب را از دست ندهید   مانیتور LED و LCD
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »