نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تلویزیون پاناسونیک‌های مدرن به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهند که مستقیماً از درایوهای USB خود فیلم تماشا کنند و به موسیقی گوش دهند. از طریق یک پورت USB که در قسمت پشتی آن قرار دارد، یک تلویزیون پاناسونیک هوشمند به کاربران اجازه می‌دهد قیلم و موسیقی دلخواه را اجرا نمایند. اما ممکن است این پورت بعد از مدتی استفاده دچار خرابی شود. چگونه می توانم یک درایو USB را که در تلویزیون پاناسونیک من کار نمی کند تعمیر کنم؟ سریع ترین راه این است که پورت های تلویزیون پاناسونیک خود را بررسی کنید و از سالم بودن آنها مطمئن شوید. در بیشتر موارد، گرد و غبار یا پورت USB معیوب دلیل این مشکل است. پس از آن، سیستم عامل تلویزیون پاناسونیک خود را به روز کنید و سپس درایو USB خود را در FAT32 فرمت کنید. بدون هیچ مقدمه ای، بیایید مشکل خرابی USB تلویزیون پاناسونیک را رفع نماییم.

مشکل خرابی USB تلویزیون پاناسونیک

اقدامات لازم برای رفع خرابی USB تلویزیون پاناسونیک

  • وضعیت پورت های USB تلویزیون پاناسونیک را بررسی کنید
  • سیستم عامل تلویزیون پاناسونیک را به روز کنید
  • فرمت USB در FAT32/exFAT

بررسی وضعیت خرابی USB تلویزیون پاناسونیک

یکی از دلایل احتمالی برای خرابی USB تلویزیون پاناسونیک سوختن پورت ها است. وضعیت پورت های USB تلویزیون پاناسونیک خود را بررسی کنید و در صورت بد بودن پورت ها از سازنده خدمات تعمیر بخواهید. همچنین مطمئن شوید که پورت ها عاری از گرد و غبار باشند. گاهی اوقات، تجمع گرد و غبار روی پورت ها می تواند باعث ایجاد مشکلات جزئی در اتصال شود.

به روز رسانی سیستم عامل تلویزیون پاناسونیک

یکی دیگر از دلایل احتمالی که می تواند از عملکرد صحیح دستگاه های USB در تلویزیون پاناسونیک جلوگیری کند، سیستم عامل قدیمی است. مطمئن شوید که آخرین سیستم عامل را روی تلویزیون پاناسونیک خود نصب کرده اید. در غیر این صورت، سیستم عامل تلویزیون پاناسونیک به روز شده را از وب سایت سازنده جستجو کنید و به فایل Readme مراجعه کنید.

این مطلب را از دست ندهید   اصلی ترین علت روشن نشدن تلویزیون پاناسونیک

فرمت USB در FAT32/exFAT

اکثر درایوهای USB به طور پیش فرض در سیستم فایل NTFS ارسال می شوند. به نظر می رسد که بسیاری از مارک های تلویزیون پاناسونیک از این نوع فرمت پشتیبانی نمی کنند.

بیشتر اوقات، باید دستگاه USB خود را با فرمت FAT32 یا exFAT فرمت کنید زیرا اکثر تلویزیون پاناسونیک ها به این فایل سیستم نیاز دارند. قبل از انجام این کار، مطمئن شوید که تمام فایل های ذخیره شده در درایو USB را به یک مکان پشتیبان برای بازیابی بعدی منتقل کنید.

پس از انجام این کار، موارد زیر را انجام دهید:

  • مموری استیک را به پورت USB رایانه ای که سیستم عامل ویندوز را اجرا می کند وصل کنید.
  • بررسی کنید که آیا درایو شناسایی شده است و آن را در This PC پیدا کنید.
  • روی درایو USB مورد نظر کلیک راست کرده و روی Format کلیک کنید.
  • برای مشاهده لیست فایل سیستم های موجود روی منوی کشویی File system کلیک کنید و FAT32 یا exFAT را انتخاب کنید.
  • با کلیک بر روی Start در پایین، قالب بندی را شروع کنید.
  • درایو USB تا به حال پاک شده است.

فایل هایی را که به یک حافظه پشتیبان انتقال داده اید بازیابی کنید و بررسی کنید که آیا درایو USB اکنون روی تلویزیون پاناسونیک کار می کند یا خیر.

به خاطر داشته باشید که اگر درایو USB 3.0 دارید و تلویزیون پاناسونیک شما فقط 2 پورت دارد، ممکن است به دلیل خروجی برق تلویزیون پاناسونیک شما کار نکند.

همچنین، در مدل های قدیمی تلویزیون پاناسونیک، درایو USB به طور خودکار شناسایی نمی شود و باید آن را به صورت دستی باز کنید. به گزینه های منبع خود در تلویزیون پاناسونیک بروید و به دستگاه USB/Media بروید و آن را به صورت دستی انتخاب کنید.

این مطلب را از دست ندهید   رایج ترین مشکلات تصویری و صوتی تلویزیون پاناسونیک

بیشتر بدانید: تعمیر بک لایت تلویزیون

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − دو =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »