نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روش های زیادی برای اتصال بلندگوها به تلویزیون پاناسونیک وجود دارد. از بین همه این روش ها، بسته به مدل تلویزیون پاناسونیک و بلندگوی شما، چند روش برای شما مفید خواهد بود. بلندگوهای داخلی تلویزیون پاناسونیک ها برای شنیدن صدای دلخواه چندان خوب نیستند. همه مایلند با صدای عالی به موسیقی گوش دهند یا فیلم تماشا کنند که با بلندگوهای داخلی تلویزیون پاناسونیک شما امکان پذیر نیست. برای لذت بردن از صدای قوی تر یا بیس خوب، باید چند بلندگوی خارجی را به تلویزیون پاناسونیک خود وصل کنید.

مراحل اتصال نحوه اتصال بلندگوها به تلویزیون پاناسونیک

به همین دلیل است که ما اینجا هستیم تا شما را به طور کامل در انجام این کار راهنمایی کنیم.

بلندگوهای خود را به تلویزیون پاناسونیک وصل کنید:

می توانید از گزینه های اتصال زیر استفاده کنید و بلندگوهای خارجی خود را به تلویزیون پاناسونیک متصل کنید و از شر بلندگوهای داخلی تلویزیون پاناسونیک با کیفیت ارزان خلاص شوید.

با HDMI

هنگام اتصال با استفاده از HDMI دو گزینه در دسترس است. اول استفاده از HDMI ARC است و اگر در دسترس نیست از کابل HDMI استفاده کنید.

HDMI ARC

ابتدا بررسی کنید که آیا دستگاه های شما از ARC پشتیبانی می کنند یا خیر. معمولاً روی پورت‌های HDMI که از آن‌ها پشتیبانی می‌کنند، «ARC» چاپ می‌شود. شما همچنین می توانید از راهنما بررسی کنید.

کابل HDMI را به هر دو درگاه HDMI با برچسب ARC در تلویزیون پاناسونیک و سیستم صدا وصل کنید. با رفتن به تنظیمات هر دو دستگاه، کنترل های HDMI را فعال کنید.

این مطلب را از دست ندهید   مدت عمر تلویزیون پاناسونیک

کابل HDMI

اگر گزینه ARC در دسترس نیست، می توانید به سادگی از کابل HDMI استفاده کنید و بلندگوهای خارجی خود را به تلویزیون پاناسونیک متصل کنید.

به طور مشابه، تنظیمات سمت تلویزیون پاناسونیک و بلندگو را تغییر دهید. در واقع، تفاوت زیادی بین HDMI و HDMI ARC وجود ندارد. HDMI ARC یک راه کارآمدتر برای اتصال برای کیفیت صدای بهتر است.

با بلوتوث

استفاده از بلوتوث یکی از بهترین راه‌ها است زیرا اتصال بی‌سیم است و نیازی به استفاده از سیم ندارید. اگر سیستم صوتی خارجی و تلویزیون پاناسونیک شما با این اتصال سازگار است، شما خوش شانس هستید که یک اتصال بی سیم دارید. سیم ها را دور نگه دارید، صلح آمیز باشید. نیازی به نگرانی در مورد آسیب دیدن سیم یا تعویض آن نیست. فقط یک ارتباط ایجاد کنید و بگذارید همه چیز به آرامی پیش برود.

بد است که بسیاری از تلویزیون پاناسونیک ها حتی امروز فاقد این ویژگی هستند. گزینه اتصال بلوتوث را در تلویزیون پاناسونیک پیدا خواهید کرد، اما به خاطر داشته باشید که همه سیستم های صوتی خارجی ممکن است با این تلویزیون پاناسونیک ها سازگار نباشند.

بنابراین قبل از خرید تلویزیون پاناسونیک یا صدا از آنها بپرسید که آیا می خواهید به این روش وصل شوید. محصولات برندهای مشابه با یکدیگر سازگاری دارند.

در اینجا مراحل ایجاد ارتباط بین تلویزیون پاناسونیک و بلندگوهای خارجی آورده شده است:

  • به تنظیمات تلویزیون پاناسونیک و سیستم صوتی خود بروید و بلوتوث را در هر دو طرف فعال کنید
  • به تنظیمات بلوتوث در تلویزیون پاناسونیک خود بروید و جفت شدن را فعال کنید
  • صدای تلویزیون پاناسونیک خود را با بلندگوها جفت کنید
این مطلب را از دست ندهید   تعمیر منبع تغذیه تلویزیون

شما انجام دادید. صدای تلویزیون پاناسونیک از طریق بلندگوهای خارجی پخش می شود.

با کابل AUX

این روش بیشترین کاربرد را برای انتقال سیگنال های صوتی دارد و فرآیند آن ارزان و ساده است. شما می توانید کابل aux را با ارزان ترین بودجه دریافت کنید و به راحتی وصل شوید.

شما باید یک کابل AUX با جک 3.5 میلی متری دو طرفه داشته باشید. یکی را به تلویزیون پاناسونیک و دیگری را به سیستم بلندگوی خود وصل کنید. اگر بلندگوهای شما این گزینه را ندارند، می توانید از جک 3.5 میلی متری تلویزیون پاناسونیک و جک RCA در سمت بلندگو در صورت وجود استفاده کنید. اگرچه این یک فرآیند مستقیم است، اما با استفاده از این اتصال نمی توانید صدای فراگیر دریافت کنید.

با کابل نوری

بهترین راه دیگر برای اتصال تلویزیون پاناسونیک به بلندگوهای خارجی است. کیفیت صدای ارائه شده توسط کابل نوری دیجیتال بسیار خوب است. اگر یک سیستم صوتی خارجی خوب داشته باشید، مطمئناً لذت خواهید برد.

برای اتصال با کابل نوری مراحل زیر را دنبال کنید:

  • بررسی کنید که آیا تلویزیون پاناسونیک و بلندگوهای خارجی هر دو با این اتصال سازگار هستند و درگاه های کابل نوری دارند یا خیر
  • یک سر کابل نوری را به تلویزیون پاناسونیک و سر دیگر را به سیستم صوتی خارجی وصل کنید
  • بررسی کنید که آیا باید تنظیمات صدا را با رفتن به تنظیمات تلویزیون پاناسونیک خود تغییر دهید و در صورت موجود بودن گزینه صدا را به کابل نوری تغییر دهید

کابل نوری دیجیتال همه صداها را منتقل می کند و اگر فکر می کنید صدایی را در بلندگوهای خارجی از دست داده اید، سعی کنید به تنظیمات خروجی صدای تلویزیون پاناسونیک بروید و PCM را بررسی کنید. اگر پس از اتصال از طریق کابل نوری با آن مواجه شدید، این مشکل را حل می کند.

این مطلب را از دست ندهید   تلویزیون HT-49E330M پاناسونیک

https://tv-panasonic.ir/

https://tv-panasonic.ir/

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 6 =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »