نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تلاش برای مستقر شدن و لذت بردن از آخرین فیلم یا برنامه تلویزیونی و تداخل آن آرامش با سوسو زدن صفحه نمایش می تواند آزاردهنده باشد. تلویزیون هایی که سوسو زدن را نشان می دهند به دلایل مختلفی می توانند این کار را انجام دهند، برخی داخلی و برخی دیگر خارجی. در بیشتر موارد، کاربر می تواند پدیده را با تکنیک های عیب یابی اولیه کاهش یا حذف کند.

کابل کشی شل

کابل‌های شل یا معیوب که به داخل مجموعه منتهی می‌شوند می‌توانند منجر به سوسو زدن صفحه نمایش شوند. در مورد رابط چند رسانه ای با وضوح بالا یا کابل های HDMI، نتیجه “برفی” یا سوسو زدن رنگ ها است. با انواع کابل کواکسیال و سایر کابل های آنالوگ، نتیجه معمولاً تغییرات تصادفی و ناگهانی در روشنایی و شدت رنگ است. تعویض کابل و/یا بررسی سفتی به مجموعه با اعمال تکان دادن خفیف در حین فشار دادن ملایم به داخل، معمولاً مشکل را حل می کند.

تداخل الکتریکی

سایر وسایل خانه اگر روی یک مدار باشند می توانند به اندازه کافی برق بگیرند که باعث سوسو زدن شوند. این امر به عنوان تیره شدن ناگهانی تصویر با روشن شدن دستگاه بیشتر قابل توجه است. پس از کامل شدن چرخه برق دستگاه، روشنایی عادی بازیابی می شود. این مشکل با واداشتن یک برقکار به بررسی زمین اولیه در پانل سرویس و اطمینان از اتصال محکم حل می شود. در موارد شدیدتر، یک پریز اختصاصی برای سرویس دستگاه یا تلویزیون و تجهیزات صوتی/بصری مرتبط راه اندازی می شود.

گرد و خاک

در لوله اشعه کاتدی یا مجموعه های CRT، گرد و غبار و مو انباشته شده منجر به قوس الکتریکی می شود. این معمولاً خود را در مجموعه‌های پرتاب‌کننده عقب شاسی‌های بزرگ نشان می‌دهد که جریان بزرگ آن یک آهن‌ربای گرد و غبار است. این قوس به نظر می رسد مانند یک “چروکیدن” کوتاه یا پرش تصویر، که به طور تصادفی رخ می دهد. تمیز کردن مجموعه در این مورد تعمیر و نگهداری خوبی است و راه حلی برای رفع مشکل است. علاوه بر این، حفظ سطح نرمال رطوبت خانگی در ۷۰ درصد یا بالاتر از آن، قوس الکتریکی را کاهش می دهد.

این مطلب را از دست ندهید   تلویزیون 49FS430M پاناسونیک

منبع تغذیه در حال مرگ

مدار منبع تغذیه در تلویزیون سطح مناسب ولتاژ مورد نیاز برای حفظ یک تصویر در سطح روشنایی ثابت را حفظ می کند. هنگامی که این منابع تغذیه شروع به از کار افتادن می کنند، متوجه کاهش شدید و تغییر سطح روشنایی ناگهانی خواهید شد. در برخی موارد، مجموعه به رنگ مشکی محو می شود. به یک فناوری خدمات واجد شرایط نیاز است یا در مورد تلویزیون‌های CRT که قطعات آن اغلب کمیاب هستند، تعویض شود.

مقالات مرتبط:

تعمیر تیونر تلویزیون

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »