نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

سوسو زدن یا چشمک زدن صفحه تلویزیون پاناسونیک بسیار آزاردهنده است، اما این مشکل معمولاً به راحتی قابل حل است. قبل از شروع عیب‌یابی، مطمئن شوید که به سادگی تلویزیون پاناسونیک را خاموش و دوباره روشن کنید. اگر با این کار مشکل برطرف شد، دیگر نیازی نیست بقیه مراحل را امتحان کنید. با این حال، اگر این راه حل سریع برای شما کارساز نبود، زمان آن رسیده است که عیب یابی و رفع سوسو زدن صفحه تلویزیون خود را شروع کنید.

رفع سوسو زدن صفحه تلویزیون

نحوه چشمک زدن یا رفع سوسو زدن صفحه تلویزیون پاناسونیک

اگر خاموش و روشن کردن مجدد تلویزیون پاناسونیک باعث رفع سوسو زدن صفحه تلویزیون پاناسونیک نشد، ممکن است برخی از قطعات فیزیکی خراب یا قطع شده باشند. قبل از اینکه بخواهید سوسو زدن را به روش های دیگر رفع کنید، باید تمام اجزای فیزیکی و اتصالات، مانند سیم ها و آداپتورها را بررسی کنید.

در رفع سوسو زدن صفحه تلویزیون صفحه‌های LCD، سوسو زدن حتی می‌تواند ناشی از شل شدن نوارهای اتصال و سیم‌کشی باشد. این نوع سوسو بدون توجه به ورودی هایی که با تلویزیون پاناسونیک استفاده می کنید ظاهر می شود.

کابل ها و سیم ها همه خوب به نظر می رسند؟ اتصالات محکم؟ هنوز مشکل دارید؟ بسیار خوب، زمان آن است که عیب یابی را مرحله به مرحله شروع کنید تا بفهمید چه مشکلی دارد و چگونه آن را برطرف کنید.

خوشبختانه مهم نیست که چه مارک تلویزیون پاناسونیکی دارید – ال‌جی، شارپ، اپل، TCL، سونی – تلویزیون پاناسونیک‌های سوسو زدن یا چشمک زدن همه با همان مراحل عیب‌یابی برطرف می‌شوند.

خاموش و روشن کردن تلویزیون پاناسونیک

اولین قدمی که همیشه باید با یک صفحه نمایش سوسو بزند این است که دستگاه را خاموش و روشن کنید. با انجام این کار، تلویزیون پاناسونیک شما بازنشانی می شود، که می تواند از سوسو زدن صفحه جلوگیری کند. شما می خواهید آن را برای چند دقیقه خاموش کنید تا دوباره تنظیم شود.

این مطلب را از دست ندهید   بررسی تلویزیون پاناسونیک OLED TV TH-55JZ1000M

با این حال، اگر خاموش و روشن کردن تلویزیون پاناسونیک تنها به عنوان یک راه حل موقت کار می کند، می خواهید به این روش های دیگر بروید.

جدا کردن تلویزیون پاناسونیک از دیوار

در رفع سوسو زدن صفحه تلویزیون اگر فقط خاموش و روشن کردن تلویزیون پاناسونیک کاری انجام نداد، باید کابل برق را از پریز جدا کنید. انجام این کار تلویزیون پاناسونیک را مجبور به تنظیم مجدد می کند، که می تواند به حذف سوسو زدن کمک کند. قبل از اینکه کابل برق را دوباره به پریز وصل کنید، باید حداقل پنج دقیقه صبر کنید.

بازرسی کابل

باید مطمئن شوید که هیچ کابل آسیب دیده ای به تلویزیون پاناسونیک شما متصل نیست. شما باید به دنبال اتصالات شل، سیم های خم شده یا سیم های آسیب دیده باشید. اگر متوجه شده‌اید که سوسو زدن فقط زمانی اتفاق می‌افتد که تلویزیون پاناسونیک شما از ورودی خاصی استفاده می‌کند، این یک سرنخ بزرگ است که نشان می‌دهد کدام کابل‌ها می‌شکنند.

به عنوان مثال، اگر تلویزیون پاناسونیک شما فقط در حین انجام یک بازی ویدیویی سوسو می‌زند، باید تمام سیم‌های مرتبط با کنسول را بررسی کنید. کابل های HDMI به سرعت پاره می شوند – ممکن است نیاز به تعویض داشته باشید.

اگر سوسو زدن فقط زمانی اتفاق می‌افتد که از تلویزیون پاناسونیک کابلی استفاده می‌کنید، در عوض می‌توانید سیم‌های متصل به جعبه کابل را بررسی کنید. خوشبختانه، این نوع سیم ها این روزها هزینه زیادی برای تعویض ندارند.

تلویزیون پاناسونیک

بررسی منبع ویدیو و رفع سوسو زدن صفحه تلویزیون

در رفع سوسو زدن صفحه تلویزیون بسته به منبع ویدیو، ممکن است مقداری سوسو زدن دریافت کنید. این زمانی اتفاق می‌افتد که تلویزیون پاناسونیک فریم‌های خراب را از پخش دریافت می‌کند، چه در حال پخش جریانی یا تماشای یک قطعه ضبط شده باشید.

این مطلب را از دست ندهید   بررسی پاناسونیک TC-L55ET5

متأسفانه هیچ راهی برای تصحیح منبع ویدیو وجود ندارد. اگر در حال پخش جریانی هستید، می‌توانید تلویزیون پاناسونیک را راه‌اندازی مجدد کنید یا برای کمک، روتر خود را بازنشانی کنید.

سطوح روشنایی اتاق

صفحه های تلویزیون پاناسونیک در واقع همیشه سوسو می زنند. با این حال، آنقدر سریع است که نمی توانید به طور معمول بگویید. برخی از شرایط نوری شدید می‌توانند این نرخ‌های تازه‌سازی را قابل توجه کنند، که باعث می‌شود تلویزیون پاناسونیک در حال سوسو زدن به نظر برسد. برای رفع آن، اتاق را روشن یا تاریک کنید. همچنین می توانید این مشکل را با تنظیم تنظیمات روشنایی تلویزیون پاناسونیک خود برطرف کنید. ممکن است کمی آزمایش لازم باشد، اما شما فوراً متوجه تغییرات خواهید شد.

مشکلات سخت افزاری داخلی

در رفع سوسو زدن صفحه تلویزیون مشکلات سوسو زدن صفحه حتی ممکن است از داخل تلویزیون پاناسونیک ایجاد شود. اگر نمی توانید تعیین کنید که چه چیزی باعث سوسو زدن مداوم می شود، احتمالاً یک قطعه الکتریکی داخل آن فرسوده شده است (مثلاً روبان ها).

قبل از اینکه تصمیم بگیرید که این مشکل است، می خواهید تمام گزینه های عیب یابی دیگر را امتحان کنید. شما نمی توانید این نوع مشکلات را به تنهایی برطرف کنید (مگر اینکه یک حرفه ای آموزش دیده باشید). بهتر است تلویزیون پاناسونیک خود را برای تعمیر ببرید یا در آینده جایگزین آن بخرید. اگر این تلویزیون پاناسونیک جدیدتر است، ممکن است حتی یک گارانتی برای آن در دسترس باشد.

بررسی روتر وای فای برای رفع سوسو زدن صفحه تلویزیون

آیا از تلویزیون پاناسونیک هوشمند استفاده می کنید؟ اتصال بد با روتر شما همچنین می تواند منجر به سوسو زدن صفحه نمایش شود. می‌توانید روتر را بازنشانی کنید یا سعی کنید آن را کمی به تلویزیون پاناسونیک نزدیک‌تر کنید. با این حال، شما نمی خواهید آن را خیلی نزدیک قرار دهید.

این مطلب را از دست ندهید   پنج گام بهبود دریافت ضعیف تلویزیون

روترها سیگنال هایی را منتشر می کنند که می تواند با تلویزیون پاناسونیک های قدیمی تر مشکل ایجاد کند. اگر تلویزیون پاناسونیک قدیمی دارید که نیازی به اتصال به اینترنت ندارد، بهتر است روتر را از صفحه نمایش دور نگه دارید.

اگر تلویزیون پاناسونیک پلاسما دارید، ممکن است در بهترین زاویه برای مشاهده صفحه نمایش ننشینید. سوسو زدن فقط در فواصل و زوایای خاصی از صفحه نمایش ظاهر می شود. می‌خواهید تنظیمات تلویزیون پاناسونیک خود را کمی تغییر دهید یا به سادگی به صندلی دیگری بروید.

به روز رسانی تلویزیون پاناسونیک های هوشمند

در رفع سوسو زدن صفحه تلویزیون اگر تلویزیون پاناسونیک هوشمند دارید، احتمالاً باید هر از چند گاهی آن را به روز کنید. از دست رفتن به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار می‌تواند منجر به چندین مشکل اتصال مختلف و نرخ تازه‌سازی بد شود. باید بتوانید به‌روزرسانی‌ها را در تنظیمات، پشتیبانی و نرم‌افزار در اکثر منوهای تلویزیون پاناسونیک هوشمند بیابید.

“به روز رسانی نرم افزار” را انتخاب کنید، سپس منتظر بمانید تا به روز رسانی نصب شود. این باید به سوسو زدن صفحه در اکثر تلویزیون پاناسونیک های هوشمند کمک کند.

خاموش کردن کارایی انرژی

در نهایت، تنظیم بهره وری انرژی ممکن است باعث سوسو زدن صفحه نمایش شود. برای آزمایش این، سعی کنید تنظیمات را غیرفعال کنید و مانند معمول از تلویزیون پاناسونیک استفاده کنید. اگر دیگر متوجه سوسو زدن نمی‌شوید، تلویزیون پاناسونیک انرژی کافی برای کارکرد صحیح را نمی‌کشید.

بیشتر بدانید: چرا صفحه تلویزیون پاناسونیک من سوسو می زند؟

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − سه =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »