نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چرا آنتن تلویزیون پاناسونیک من کار نمی کند؟ ممکن است دچار نگرانی شوید، اما این مقاله به برخی از رایج ترین دلایل عدم کارکرد صحیح آنتن تلویزیون و برخی از مواردی که می توانید سعی کنید دوباره آن را به کار بیاندازید، می پردازد.

عدم کارکرد صحیح آنتن تلویزیون

عدم کارکرد صحیح آنتن تلویزیون و نداشتن سیگنال

برای عدم کارکرد صحیح آنتن تلویزیون چیزهای زیادی وجود دارد که می تواند باعث شود سیگنال تلویزیون پاناسونیک خود را از دست بدهید و یکی از معایب تلویزیون پاناسونیک دیجیتال این است که همه مشکلات همیشه به یک شکل ظاهر می شوند.

پیکسل یا از دست دادن تصویر به طور کلی، در حالی که در روزهای آنالوگ ممکن است یک تلنگر یا تصویر تلویزیون پاناسونیک خود، یک شبح یا یک نوار چرخشی دریافت کنید. میله غلتکی “Hum-bar” نیز نامیده می شد و نتیجه یک تقویت کننده هوایی تلویزیون پاناسونیک یا منبع تغذیه معیوب بود.

به هر حال، فقط به این دلیل که تلویزیون پاناسونیک شما می گوید “سیگنال نیست”. لزوماً به این معنی نیست که سیگنال ندارید. خود تلویزیون پاناسونیک ها فقط آن پیام یا چیزی مشابه را هر زمان که مشکلی وجود داشته باشد منتشر می کنند.

بررسی کابل هوا و عدم کارکرد صحیح آنتن تلویزیون

برای عدم کارکرد صحیح آنتن تلویزیون این واضح به نظر می‌رسد، اما من شخصاً در فراخوان‌های متعددی شرکت کرده‌ام که مشکل کار نکردن تلویزیون پاناسونیک این بود که آنتن از کار افتاده بود.

زمانی که چیزی بیرون کشیده شده باشد، مانند تلویزیون پاناسونیک که پشت آن شناور می‌شود یا زمانی که گربه یا سگ کمی ماجراجویی کرده و سرنخ‌ها را کشیده است، رایج‌تر است.

برای تعمیر، به پشت تلویزیون پاناسونیک نگاه کنید تا مطمئن شوید کابل آنتن تلویزیون پاناسونیک وصل شده است، در غیر این صورت به دنبال کابل هوای شل باشید و اگر یکی را پیدا کردید، آن را وصل کنید.

تلویزیون پاناسونیک در منبع اشتباه یا ورودی اشتباه

برای عدم کارکرد صحیح آنتن تلویزیون این احتمالاً رایج ترین است، تنها چیزی که لازم است فشار دادن دکمه اشتباه است و ممکن است با پیام بدون سیگنال مواجه شوید. یک بار دیگر اگر در ورودی تلویزیون پاناسونیک اشتباهی هستید و پیام عدم سیگنال دریافت می کنید به این معنی نیست که سیگنال هوایی تلویزیون پاناسونیک ندارید، به این معنی است که هیچ سیگنالی از هر ورودی مرتبط با ورودی یا منبعی دریافت نمی کنید.

این مطلب را از دست ندهید   دریافت ضعیف آنتن تلویزیون پاناسونیک

شما انتخاب کرده اید به عنوان مثال، اگر HDMI1 را انتخاب کرده اید و یک پخش کننده DVD به آن متصل شده اید، فقط به این معنی است که پخش کننده DVD روشن نیست، بنابراین سیگنالی وجود ندارد، اما سیگنالی از پخش کننده DVD وجود ندارد.

از آنجایی که همه مدل‌ها و ساخت‌های تلویزیون پاناسونیک متفاوت هستند، هیچ راه سخت و سریع مشخصی وجود ندارد که به شما بگوید چگونه از این موضوع عبور کنید، به خصوص اگر راه دور تلویزیون پاناسونیک یا کنترل تلویزیون پاناسونیک خود را نمی‌دانید. اما در واقع یک راه حل بسیار سریع و آسان است.

عدم کارکرد صحیح آنتن تلویزیون و رفع مشکلی خرابی ورودی

برای رفع این مشکل باید دکمه‌ای را پیدا کنید که ورودی تلویزیون پاناسونیک شما را تغییر می‌دهد. این معمولاً «منبع»، «ورودی»، «AV» یا فقط تصویری از جعبه‌ای که فلشی از آن نشان داده می‌شود نامیده می‌شود. هنگامی که این مورد را پیدا کردید، آن را فشار دهید تا لیست ورودی های تلویزیون پاناسونیک شما ظاهر شود. ممکن است تعداد زیادی از این موارد باشد، اما شما به دنبال تلویزیون پاناسونیکی یا DTV هستید.

اگر تلویزیون پاناسونیکی دارید که هر دو را می گوید، DTV را به عنوان گزینه تلویزیون پاناسونیک انتخاب کنید، یک گزینه آنالوگ است که تقریباً مطمئناً این روزها از آن استفاده نخواهید کرد. این فرآیند شما را به مکان مناسب برمی گرداند، مگر اینکه از یک دستگاه خارجی برای تلویزیون پاناسونیک خود استفاده کنید، مانند ضبط کننده هارد دیسک یا ست تاپ باکس. در این صورت باید ورودی مربوط به آن قطعه از تجهیزات را پیدا کنید و به جای آن آن گزینه را انتخاب کنید.

کارکرد صحیح آنتن

آمپلی فایر یا منبع تغذیه خاموش

برای عدم کارکرد صحیح آنتن تلویزیون شما ممکن است هیچ یک از اینها را در سیستم تلویزیون پاناسونیک خود نداشته باشید، اما اگر دارید، باید بررسی کنید که آیا آنها روشن و روشن هستند. خاموش شدن آنها بسیار معمول است، به خصوص زمانی که در اتاق های مختلف تلویزیون پاناسونیک ما نصب شده باشند، زیرا می توانید به راحتی ناخواسته فکر کنید که از آن استفاده نمی شود و آن را خاموش کنید.

این مطلب را از دست ندهید   ساده ترین رفع مشکل خرابی USB تلویزیون پاناسونیک

برای رفع مشکل، به سادگی وصل کنید و مطمئن شوید که ورودی هوا و خروجی های آنتن را به درستی در اطراف خود قرار داده اید. اگر در زمانی که سیگنال تلویزیون پاناسونیک خاموش است سعی کرده اید تلویزیون پاناسونیک خود را مجددا تنظیم کنید، باید دوباره راه اندازی کنید زیرا احتمال زیادی وجود دارد که همه سرویس های ذخیره شده را از تلویزیون پاناسونیک خود حذف کرده باشید.

نیاز به تنظیم یا تنظیم مجدد تلویزیون پاناسونیک

برای عدم کارکرد صحیح آنتن تلویزیون اگر آدرس را جابه‌جا کرده‌اید و نمی‌توانید سیگنال هوایی تلویزیون پاناسونیک دریافت کنید، تقریباً باید تلویزیون پاناسونیک خود را دوباره تنظیم کنید تا روی فرستنده‌ای تنظیم شود که آنتن شما با آن تنظیم شده است. به این دلیل است که فرستنده ها از منطقه ای به منطقه دیگر از فرکانس های متفاوتی استفاده می کنند و تلویزیون پاناسونیک شما باید بداند که کدام فرکانس را انتخاب کند.

جدا از اینکه تلویزیون پاناسونیک خود را در اولین استفاده از آن تنظیم کنید. هر از گاهی باید آن را دوباره تنظیم کنید تا بتوانید به دریافت طیف کامل خدماتی که آنتن تلویزیون پاناسونیک شما می تواند دریافت کند ادامه دهید.

به این دلیل است که گاهی اوقات برنامه‌های جدید اضافه می‌کنند، برنامه‌ها را حذف می‌کنند، فرکانس‌های پخش یا شماره کانال‌ها را جابه‌جا می‌کنند و شما باید تلویزیون پاناسونیک خود را مجدداً تنظیم کنید تا با همه آن‌ها به‌روز بمانید.

برای رفع این مشکل، خوشبختانه تلویزیون پاناسونیک های مدرن این کار را برای شما آسان کرده اند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که منوی تنظیم را در بین تنظیمات تلویزیون پاناسونیک خود پیدا کنید و آن را روی تنظیم خودکار تنظیم کنید. تمام سرویس‌ها را اسکن می‌کند و آنها را در سرویس‌های مناسب ذخیره می‌کند، یا حداقل باید.

ممکن است در مواردی هنگام تنظیم خودکار تلویزیون پاناسونیک که سیگنال‌های دیگر فرستنده‌های مجاور را انتخاب می‌کند، با مشکل مواجه شوید، که ممکن است خود غیرقابل اعتماد باشند.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه اتصال آنتن به تلویزیون پاناسونیک

تعمیر تلویزیون

کابل فلای لید یا کابل معیوب

برای عدم کارکرد صحیح آنتن تلویزیون اگر صفحه دیواری آنتن تلویزیون پاناسونیک یا جک دیواری دارید که در ایالات متحده می گویند. شما یک سرب خواهید داشت که سوکت آنتن را به تلویزیون پاناسونیک یا ست تاپ باکس وصل می کند. این خود می تواند یک خطا ایجاد کند و باعث ایجاد تصویر ضعیف یا عدم سیگنال شود.

همچنین باید بگویم که برخی از سرنخ‌های لاغر کارخانه‌ای کیفیت بسیار پایینی دارند و حتی زمانی که معیوب نیستند، اغلب سیگنال‌های زیادی را از دست می‌دهند که خود می‌تواند باعث سیگنال ضعیف تلویزیون پاناسونیک شود.برای تعمیر، یک قطعه کابل کواکسیال با کیفیت خوب تهیه کنید و خودتان بسازید. همچنین به چند شاخه کواکسیال و چند ابزار دستی نیاز خواهید داشت.

تلویزیون پاناسونیک معیوب

برای عدم کارکرد صحیح آنتن تلویزیون این اتفاق می افتد و بسیار رایج تر از آن چیزی است که مردم تصور می کنند. من پاناسونیک ها را از جعبه ها بیرون آورده ام و آنها کار نمی کنند. زن و شوهری با ترک در صفحه نمایش خود نیز. اگر پاناسونیک شما معیوب شده است، توصیه می کنم قبل از محکوم کردن آن، بیشتر پیشنهادات دیگر در این وبلاگ را امتحان کنید.

بدیهی است که اگر در حال خواندن این مطلب هستید، به احتمال زیاد تجهیزاتی ندارید که بتواند سیگنال هوایی پاناسونیک خود را آزمایش کند، اما می توانید پاناسونیک را با پاناسونیک دیگری تعویض کنید، اگر بار اول کار نکرد، سعی کنید دوباره آن را تنظیم کنید زیرا ممکن است دو آنتن، حتی دو آنتن در یک ویژگی ممکن است از آنتن های پاناسونیکی مختلف با استفاده از فرستنده های پاناسونیک مختلف استفاده شود.

برای رفع، کاملاً واضح است. یک پاناسونیک جدید تهیه کنید یا پاناسونیک خود را تعمیر کنید. متأسفانه، این روزها به دلیل کاهش قیمت‌های خرید پاناسونیک جدید، مهندسان پاناسونیک کم هستند، بنابراین به احتمال زیاد خرید پاناسونیک جدید منطقی‌تر خواهد بود. مگر اینکه مدل بسیار گران قیمتی داشته باشید.

بیشتر بدانید: عمر مفید تلویزیون پلاسما و ال سی دی

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − دو =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »