نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

پاناسونیک یک شرکت الکترونیکی است که بیشتر به خاطر تلویزیون های پلاسما شهرت دارد. با این حال، آنها همچنین یک سری از تلویزیون های LCD با پروژکتور عقب تولید می کنند. اگر تلویزیون ال سی دی پاناسونیک دارید و با دستگاه مشکل دارید، می توانید چند مرحله کلیدی عیب یابی را دنبال کنید تا آن مشکلات را حل کنید. با این حال، اگر این مراحل در حل مشکل مؤثر نیستند، ممکن است بخواهید با یک تکنسین تلویزیون حرفه ای مشورت کنید.

نحوه عیب یابی تلویزیون های LCD پاناسونیک

مرحله 1

اگر تلویزیون ال سی دی پاناسونیک شما روشن نمی شود، مطمئن شوید که سیم برق به طور ایمن در پریز دیواری کارآمد قرار داده شده است. اگر تلویزیون همچنان روشن نمی شود، با وصل کردن یک دستگاه الکترونیکی دیگر به پریز، پریز را تست کنید.

مرحله 2

اگر تلویزیون شما یخ می زند یا پاسخ نمی دهد، دکمه “POWER” را به مدت 7 ثانیه در سمت چپ دستگاه فشار دهید و نگه دارید. قبل از روشن کردن مجدد دستگاه حداقل پنج ثانیه صبر کنید.

مرحله 3

اگر نشانگر دما چشمک می زند، مطمئن شوید که دریچه های هوا در پشت دستگاه مسدود یا مسدود نشده باشند. دریچه های هوا در نیمه پایینی پشت تلویزیون قرار دارند. اگر دریچه ها با گرد و غبار مسدود شده اند، می توانید با استفاده از یک پارچه مرطوب دریچه ها را تمیز کنید.

مرحله 4

اگر تصویر تلویزیون شما تار بود، تلویزیون خود را خاموش کنید و حداقل یک ساعت صبر کنید. این اغلب به دلیل تغییرات دما در اتاق ایجاد می شود. انتظار برای تنظیم دما می تواند این مشکل را برطرف کند.

این مطلب را از دست ندهید   چرا تلویزیون بدون صدا می شود؟

مرحله 5

اگر با استفاده از اتصال HDMI تلویزیون خود را مشاهده می کنید و تصویر دارای رنگ های غیر طبیعی است، تصحیح رنگ را خاموش کنید. به عنوان مثال رنگ قرمز با آبی جایگزین می شود. برای انجام این کار، دکمه “OK” را روی کنترل از راه دور فشار دهید تا منوی “Other Adjust” باز شود. سپس، از فلش های بالا و پایین کانال برای انتخاب “Color Corr” استفاده کنید. با استفاده از دکمه های کاهش یا افزایش صدا، تنظیم را از «روشن» به «خاموش» تغییر دهید.

مرحله 6

اگر مراحل قبلی ناموفق بود، تلویزیون ال سی دی پاناسونیک را روشن کنید. تلویزیون را خاموش کنید و سیم برق را از دیوار جدا کنید. پنج ثانیه صبر کنید و دوباره آن را وصل کنید.

نحوه ریست کردن تلویزیون LCD

هنگامی که با مشکلاتی در تلویزیون LCD خود مواجه می شوید، از جمله خاموش شدن غیرمنتظره تلویزیون، دریافت نکردن سیگنال از جعبه کابل یا VCR، یا عملکرد درست کار نمی کند، لازم نیست این مشکلات را نادیده بگیرید یا تلویزیون را به تعمیرگاه ببرید. تلویزیون های LCD مجهز به عملکرد تنظیم مجدد هستند که تلویزیون را به تنظیمات اولیه خود باز می گرداند. پس از تنظیم مجدد تلویزیون LCD، تلویزیون را با دسترسی به عملکردهای مختلف با استفاده از کنترل از راه دور تلویزیون یا دکمه های پنل جلویی تست کنید.

مرحله 1

اگر تلویزیون LCD خود را خاموش کنید، آن را روشن کنید. دکمه “منو” را روی کنترل از راه دور تلویزیون یا در پنل جلویی تلویزیون فشار دهید.

مرحله 2

با استفاده از کلیدهای جهت دار روی کنترل از راه دور تلویزیون یا در پنل جلویی تلویزیون، به گزینه “بازنشانی کارخانه” یا عبارت مشابه بروید. برای انتخاب گزینه، کلید “OK” یا “Enter” را فشار دهید.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه اتصال بلندگوها به تلویزیون پاناسونیک

مرحله 3

اگر با پیامی از شما خواسته شد که آیا مطمئن هستید که می‌خواهید تنظیمات کارخانه را بارگیری یا بازیابی کنید، «بله» یا «OK» را انتخاب کنید.

مرحله 4

برای انتخاب گزینه، کلید “OK” یا “Enter” را فشار دهید. تلویزیون ال سی دی شما اکنون ریست می شود.

مرحله 5

دکمه های “Channel Up/Down” را روی کنترل از راه دور یا پنل جلویی تلویزیون فشار دهید تا پس از اتمام فرآیند تنظیم مجدد، تلویزیون LCD خود را آزمایش کنید.

مقالات مرتبط:

مکان مطمئن برای تعمیر تلویزیون

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 10 =

بررسی Panasonic TX-49dx650b

بررسی Panasonic TX-49dx650b

پاناسونیک 49dx650b با قیمت مناسب، شواهد بیشتری از سرعت رایج شدن تلویزیون های 4K/UHD است. شما یک سیستم تلویزیون هوشمند مبتنی بر فایرفاکس را در

ادامه مطلب »